Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...

Battalgazi Belediyesi Battalgazi, Malatya'da yayın yapan yerel televizyon, gazete, internet siteleri ile radyo temsilcileri ve ulusal çapta yayın yapan basın yayın kuruluşlarını 2019 yılında bu yana hayata geçirdiği hizmet alanlarının bir kısmını tanıttı.

Youtube Kanalı
Abone Ol
Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...

Son Dakika Haberleri: Battalgazi Belediyesi Battalgazi, Malatya’da yayın yapan yerel televizyon, gazete, internet siteleri ile radyo temsilcileri ve ulusal çapta yayın yapan basın yayın kuruluşlarını 2019 yılında bu yana hayata geçirdiği hizmet alanlarının bir kısmını tanıttı.

Basın mensuplarının ilk durağı 10 kilometrelik alanı kapsayan ve maliyeti 72 milyonu bulan Derme Deresi oldu.
Derme Deresi Islahı ve Park Projesi Selçuklu Mahallesinden başlayan ve Eskimalatya’ya kadar devam eden 10 kilometrelik bir alanı kapsıyor. Derme Deresinin 1. etabında yaklaşık olarak 80 bin metrekarelik alan içerisinde 72 milyonluk dev yatırımlık proje olduğu kaydedildi. Yaklaşık 2 kilometrelik yürüyüş yolları, bisiklet parkuru, çardaklar, ışık tüneli, çocuk oyun alanları, macera parkı, seyir terası, su değirmeni, kanal üstü yaya köprüsü, şelale, gölet, cami, kaykay pisti, tırmanma duvarı, amfi tiyatro, sosyal tesisler, araç ve bisiklet köprüsünün de yer alması planlanıyor.Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...Basın mensuplarının ikinci Durağı, 110 dönüm alana kurulu Şehit Fevzi Kentsel Dönüşüm projesi oldu. Şehit Fevzi Konutları şantiye sorumlu Aziz Akyüz, projesi hakkında açıklamalarda bulundu. Akyüz “110 dönüm alan kurulu 30 bloktan oluşan ve 684 adet daireden oluşan mahallemizde 440 Adet 3+1, 264 adet 2+1 daire yer almaktadır. Şu ana kadar 450 adet konutun ailelere teslim edildiği ve ailelerin yerleştiği açıkladı.Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...Basın mensupların sonraki durağı, 160 bin metrekareyi kapsayan ve 150 milyonu bütçesiyle ilçenin en büyük yeşil alanlarından biri olacak Çarşıbaşı Park Projesi. Çalışmaların depremden önce başladığını söyleyen Battalgazi Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Emrah Çoban, “Çalışmaların yüzde 50’si tamamlanmış durumda. Altyapı çalışmaları tamamlandı. Orduzu Gölet’inde gelen ve Çınar Park’ın içerisinde akan sulama suyumuzun bulunduğu yeni bir kanalımız olacak. Malatya’da olmayan aynı zaman da bölgenin kendi içerisinde bulunan hayvanat bahçesi ile de bütünlük sağlayacak ve bölgemize uyum sağlayacak deniz canlıların içerisinde bulunduracak bir akvaryumun olacağını açıkladı. Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...Çarşıbaşı Park Projesi ardında basın mensupların diğer durağı Orduzu Çarşıbaşı Mahallesi Çınar Çeşme Mevkii’nde yer alan Çınar Park Oldu. Battalgazi Çınar Park olarak bilinen Çına Ağacı hakkında açıklama yapan Ömer Nakir çınar tarihi çınar ağacı hakkında bilgi verdi. Nakir “Yaklaşık 800 yıllık olan çınar ağacımız yüksekliği ortalama 12 metre genişliği 3. 65 metre olarak Doğu Anadolu Bölgesi’nin en büyük en eski çına ağaçlarından biridir.”ifadesini kullandı.

800 yıllık tarihi çınar ağacı ve ÇIanr Park’ın ardında sonraki Durak Battalgazi’nin üretim üssü olan MORMAŞ oldu. Battalgazi Belediyesi bünyesinde hizmet veren Malatya Orman Ürünleri ve Mobilya Tesisleri Anonim Şirketi 9 bin metrekare kapalı alanda faaliyetini sürdüren ve 2019 yılından sonra üretim üssü haline gelen MORMAŞ birçok il için üretim yaparken aynı zamanda ihracata da katkı sunuyor. Basın Mensupları Hizmetleri Yerinde Gördü...

MORMAŞ Müdürü Mustafa Zeren “Üretimde Dışa bağımlılığını tamamen bitirdik ifadesin kullandı. Zeren “Biz göreve geldiğimizden bu yana Başkanımız Osman Güder’in talimatlarıyla ofis mobilyasında kendi konseptimizi oluşturarak, kendi imalatımız başladık ve dışarı olan bağımlılığımız tamamen sona erdirdik. Türkiye’nin 81 iline üretim yaptıklarını açıkladı.

MORMAŞ’ın ardında Eski Malatya’nın tarihi ve kültürel dokusunu koruyarak, yeni bir kimlik kazandıran Eski Malatya Meydan Projesi gezildi. En Son olarak Malatya’yı sahille buluşturacak olan 150 bin metrekarelik alanıyla bölgenin gözde gezi alanlarından bir tanesi olan Hasırcılar Kırkgöz Sahil Parkı Oldu. Gezinin ardından akşam yemeğinde basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Başkan Güder: “İlçemiz Yatırımlarla Cazibe Merkezine Dönüştü”
Kırkgöz Sahil Parkı’nda gazetecilerle bir araya gelen Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, “Battalgazi’mize önemli işleri kazandırdık. Olumsuzluklara rağmen bu kadar hizmet yapılıyorsa imkan olsa neler yapardık. Malatya’daki il içi ve il dışı göçü durdurmamız lazım. Biz geldikten sonra eğitim konusunda, ulaşımda, sağlıkta, sosyal ve ekonomik yönde birçok yatırım yaptık. Gezdiğiniz yatırımların bir çoğunu biz kendi imkanlarımızla yaptık. Çimi kendimiz ürettik, taşı kendimiz çektik, fidanı kendimiz ektik. Hem maliyetleri düşürdük hem de ilçemizi güzelleştirdik. Sizin gezdiğiniz noktaların dışında da birçok noktada yatırımlar yaptık. GES’ler kurduk, asfalt şantiyeleri kurduk, işsizliği azaltacak çalışmalar, parklar, bahçeler ve daha birçok şey. Biz çalışmalar yaparken aynı zamanda ilçemizi cazibe merkezi haline getirmeye çalışıyoruz. Farklı kurumları yine ilçemize yatırım yapmasını sağlıyoruz. Önem verdiğimiz çalışmalardan bir tanesi de sanayi sitesinin ilçemize taşınması. Yeni bir sanayi sitesini ilçemize kazandıracağız ve en azından ihtisas sanayi bölgesi kurmayı hedefliyoruz. Bundan sonra yatırımlarımızı sürdüreceğiz. Sizlerle birlikte istişare içinde yatırımlarımızı sürdürecek ve ilçemize hizmet etmeye devam edeceğiz.” Dedi.

Başkan Kahveci: “Osman Başkan Ustalık Döneminde Yatırımlarını Arttıracaktır”
AK Parti Battalgazi İlçe Başkanı Basri Kahveci de “Battalgazi Belediye Başkanımız Osman Güder ile birlikte AK kadrolarda 20 yıldır çalışmalarımızı yapıyoruz. İl Başkan Yardımcılığı ile başlayan süreç sonunda rekor oyla belediye başkanı seçildi. Son 5 yılda Osman Başkanım ile birlikte güzel işlere imza atıldığına şahit oluyoruz. Teşkilatlar olarak Başkanımızın 7/24 emindeyiz. Hizmetler vatandaş için olunca bizde yanındayız. Başkanımızın 2.dönemi, ustalık döneminde de Allah’ın izniyle nelerin değiştiğine şahit olacağız.” ifadelerini kullandı.